Prihláste sa

Zapamätať prihlásenie:


Njalepší? Na Slovensku určite!!

Maroš Krajči začínal ako taxikár, neskôr podnikal v zahraničnom obchode. Dnes je generálnym manažérom Slovana Bratislava, ktorého ročný obrat sa blíži ku 110 miliónom! S belasými už získal šiesty titul.


Či sa to niekomu páči alebo nie, či to bude považovať za klubizmus či krátkozrakosť, Maroš Krajčí je za posledné desaťročie najlepším generálnym manažérom na Slovenskej hokejovej scéne. Za posledných 10 rokov získla zo Slovanom šesť majstrovských titulov, Continetal Cup a v konkurencii MoDo a Magnitogorska obsadil tretie miesto na turnaji Super Six. Keď nastupoval do funkcie GM Slovana, stála pred ním ťažká úloha. Splniť sen Dušana Pašeka st. o získaním majstrovského titulu vtedy ešte mladej Slovenskej lige. A tak sa aj stalo v sezóne 1997/98, v sérii plnej emócií získal Slovan svoj prvý Slovenský titul (ešte vtedy „Paštinského éra“). Začala sa tak cesta Slovana na pozície, ktoré mu právom patrili a Maroš ako „generál“ bol na čele Belasej armády. Marošovi sa podarilo poskladať dobý tím a v období 5 rokov získal Slovan ďalšie tri majstrovské tituly. No potom prišla pamätná sezóna 2004/2005. Pre štrajk hráčov v NHL sa na slovenských klziskách mohli predstaviť tie najjagavejšie hviezdy slovenského hokejového neba. Demitra, Hossa, Gáborík, Handzuš, Országh, Zedník, Šatan, Višňovský a na chviľu Pálffy a Štumpel. V tejto sezóne sa Slovanom veľmi nepočítalo pretože v nadupané kádre Dukly Trenčín (Demitra, Hossa, Gáborík) a Zvolena (Zedník, Országh, Handzuš) boli už pred sezónou pasovaný do role finálových súperov. V Slovane sa na začiatku sezóny predstavil len Ľubo Višňovský no Marošovi sa podarilo presvedčiť aj Šatana a ten si obliekol belasí dres. No aj po tomto posilnení nás odborná ale aj fanúšikovská verejnosť videla tak maximálne vo semifinále kde stroskotáme na Dukle či Zvolene. Lenže káder Belasých skrýval potenciál. V bráne sme mali asi najvyrovnanejšiu brankársku dvojicu Rybár – Bárta a v útoku Cígera so Šatanom a zberača titulov Richarda „Máru“ Kapuša alias „leštiča“. Ďalej tu bola dvojka Hujsa and Kuľha company , podrývača a srdciara Hudeca, nechýbali skúsenoti v podaní Jánoša, Stantiena či Junasa. V obranných radoch boli mená ako Hecl, Vydarený, Jendek a Pavlas na čele s Višňom a tomu všetkému velili tréneri Říha a Miklošovič. Maroš poskladal tím, ktorí mal prekvapiť. Základná časť dopala celkom priaznivo a tak prišlo Play Off. Najmä štvrťfinálová séria s Duklou je nezabudnuteľná a každý fanúšik s oboch táborov, ktorí sa na nej zúčastnil, na ňu nikdy nezabudne. Vo finále sme v sedem zápasovej sérii zdolali Zvolen a pripísali si už piati titul. Bolo to Marošove veľké víťazstvo. Z podceňovaného mužstva veľkej štvorky sme obstáli najlepšie. Podľa mňa, aj je to môj osobný názor s ktorým môžete ale aj nemusíte súhlasiť, je tento titul najcennejší zo všetkých získaných. Lenže minca má dve strany. Tento titul nás vyšiel draho. Odišli tréner Řiha, Hudec, Kapuš, Vydarený, Šatan a Višňa sa vrátili do NHL Cíger skončil s kariérou (zase) V nasledujúcej sezóne skončil Slovan na ôsmej priečke a v PO nás vyradili Košice už v prvom kole aj napriek tomuže sa vrátil Cíger (zase). Slovan klesol až na dno, no Maroš sa nevzdal a hneď v nasledujúcej sezóne bol odhodlaný vrátiť nás na stratené pozície. Do tímu prišli Uram, Kukumberg, Hurtaj, Srdínko, Vorel, Sersen a pre nás doposiaľ neznámi brankár Sasu Hovi. Na trénerský post bol angažovaný uznávaný Rostislav Čada. Slovan mal dobrý nástup a okupoval prvú priečku. Prišiel však pokles výkonnosti a turc podnik hráčov. Maroš odvolal Čadu a čakalo sa na nového trénera. Vtedy však GM spravil najodvážnejší a najneočakávanejší krok, angažoval Zdena Cígera. Celá hokejová verejnosť bola v šoku, ozývali sa hlasy o najväčšej chybe Krajčího a vedenia Slovana. Lenže čo čert nechcel, Slovan na čele s Cígerom prešiel po pomalšom rozbehu v Play Off baletným krokom a získal titul, už šiesty. Ťah s Cígerom sa ukázal ako geniálny a tak si Maroš mohol spraviť ďalší zárez do svojej majstrovskej pažby a vyvesiť ďalšiu majstrovský vlajku. V sezóne s pred roka sa vrátil Kapuš a Slovan získal svoj posledný siedmi titul. Vizitka Maroša Krajčího za posledných desať rokov je obdivuhodná, desať rokov = šesť titulov, Continetal Cup, 3.miesto na Super Six a najnovšie aj priamy postup do Ligy majstrov. A na záver: „Slovan Bratislava je obdivovaný a zatracovaný súčasne. Je vzorom, ale aj tŕňom v oku. Je svetlým bodom ku ktorému sa chce čo i len priblížiť veľké množstvo začínajúcich hráčov, ale aj tých skúsených, pripravených predviesť svoje schopnosti a umenie. Ale Slovan je len jeden!“


defender BLOG

 

Tak dúfam že sa článok páčil
29.9.2008 - 15:58
0

BlackCrow

 

Nepáčil: Je to chaos...Píšeš o Krajčim a 1/3 je o tom kto hral kde v dobe štrajku NHL, o základnej časti atď... Nepáči sa mi to, je to chaos...ostatne ako celý slovan !!!
30.9.2008 - 13:31
0

defender BLOG

 

o tom štrajku píšem pretože si to tá sezóna zaslúži byť spomenutá trošku obsiahlejšie.
30.9.2008 - 15:09
0

BlackCrow

 

To je v poho: musel som si kopnúť do zdochnutého koňa ale ináč nič v zlom...
1.10.2008 - 0:56
0

10

 

Defender: pls len uprav nadpis...mne pise ze Njalepsi na Slovensku?
30.9.2008 - 14:54
0

voldemort

 

chybiciek je tam viacej, ale na to sa vyprdni...podstata je dobra...belasa slepota
30.9.2008 - 16:00
0

Pišta Hufnágel

 

az na tych par nepresnosti sa to da
30.9.2008 - 18:22
0

Sani

 

Dost chyb a nepresnosti...: ...BTW kedy konkretne hral Stumpel na SVK pocas vyluky...?!?

...sorry, ale napriek pravdivej podstate je to gulas...
2.10.2008 - 11:37
0

defender BLOG

 

chvíľu za Nitru. Potom sa vrátil do Slávie za Žigom
3.10.2008 - 15:08
0

jurrko

 

Stumpel: pocas vyluky nehral za Nitru ANI CHVÍĽU...
4.10.2008 - 14:26
0

Pišta Hufnágel

 

stumpel na slovensku nehral pocas vyluky
5.10.2008 - 16:10
0

SniperBA BLOG

 

zase budú mnohí namietať, že s peniazmi sa ľahko robí manažéra.....

inak pri prvom titule Slovana Krajči nebol.... do Slovana prišiel až pred sezónou 98/99 (alebo ešte skôr pred sezónou 99/00, teraz si nie som istý).... v každom prípade to znamenalo koniec Paštinského éry
29.9.2008 - 16:06
0

defender BLOG

 

jj hneď to idem opraviť. teraz som si to uvedomil ale Maroš má o jeden titul menej ako Slovan
29.9.2008 - 16:08
0

defender BLOG

 

čo s tých prachov týka, tak v tej lock - outovej sezóne keď slovan nemal toľko hráčov z NHL ako napr Dukla že sa dá ten titul vyhrať, a tu ukázal svoje schopnosti.
29.9.2008 - 16:32
0

Mr.Bo881 BLOG

 

musíte mať podobné avatary, jak blbí
29.9.2008 - 16:24
0

SniperBA BLOG

 

aké podobné? veď Liščák je krajší ako nejaký zbojník Uram.....
29.9.2008 - 17:41
0

Ludinka

 

jeden krajsi ako druhy:
29.9.2008 - 17:54
0

SniperBA BLOG

 

takže už fandíš našim?
29.9.2008 - 18:08
0

Ludinka

 

: jedine tak zajtra
29.9.2008 - 18:11
0

SniperBA BLOG

 

zajtra hráme za Slovensko..... aspoň na stránke Tampy nás tak uvádzajú "HC Slovan Slovakia"
29.9.2008 - 18:12
0

Ludinka

 

: samozrejme, ved ste Majstri
29.9.2008 - 18:14
0

Bačko

 

ani ja nevim kedy pise jeden alebo druhy
1.10.2008 - 0:33
0

Velky brat BLOG

 

Len tu organizaciu exibičneho zapasu s Tampou akosi nezvlada. Čo už, to sa stáva.
30.9.2008 - 9:17
0

kapo10 BLOG

 

len by som vytkol vetu "Začala sa tak cesta Slovana na pozície, ktoré mu právom patrili" .... znie to taq jaq keby jedine slovan moze byt prvy ... ale budis, treba uznat ze taxikar robi viac nez hokej, zo slovana robi znacku a to si nemoze povedat unas nik
30.9.2008 - 13:17
0

voldemort

 

trefna poznamka, s tou znackou suhlasim....
30.9.2008 - 16:01
0

Pišta Hufnágel

 

ci sa to niekomu paci alebo nie slovan patry na popredne priscky. a to su tie pozicie
30.9.2008 - 18:24
0

Pišta Hufnágel

 

ci sa to niekomu paci alebo nie slovan patry na popredne priscky. a to su tie pozicie
30.9.2008 - 18:24
0

siso

 

Este jedna vec: On /Krajci/ nevhupol hned v Slovane,ale zacinal v Trnave,ked bola TT farmou Slovana a tam sa zoznamoval s pracou v hokeji! Nie ze by som bol jeho fandom,ale co je fakt dokazal toho dost a asi viac ako jeho kolegovia v ostatnych muzstvach! Tak ze Defender v celku dobre!!!!
30.9.2008 - 17:34
0

SniperBA BLOG

 

áno, áno, presne... začínal v Trnave a dotiahol tam aj Mira Šatana, keď na úvod sezóny nemal zmluvu v NHL....
30.9.2008 - 17:45
0

Pišta Hufnágel

 

MAROS CHCEME NASPAT PISTEKA!!!!! !!!!!!!!!!!!: kedze som v ostatnych prispevkoch zabudol tak to musim dat sem kedze je to aj o nom
30.9.2008 - 18:25
0

MAJOR

 

NO , OSTÁVA: HADAM LEN MU RITKU VYLIZAT. PEKNA ROZPRAVOCKA
1.10.2008 - 18:21
0

Peppe909

 

napis nam o tom vlastny blog
2.10.2008 - 13:09
0

romek

 

Nič proti Krajčimu nemám a asi pracuje ako môže ale porovnávať v našich podmienkach schopnosť jeho a napr. Srnca v 15-tis. Skalici je proste nemožné! Konfrontovať sa môže len so svojim predchodcom aj to len pokiaľ sú porovnateľné podmienky !
2.10.2008 - 14:35
0

tomo41 BLOG

 

aha.. no jasné.. Slovan má podľa zvyšku republiku dokonalé podmienky na všetko.. a nikto tam nemusí ani ponúť prstom.. och koľká najivita..
4.10.2008 - 17:49
0

tomo41 BLOG

 

inak autorovi patrí pochvala za dobrý článok... pôvodne som chcel niečo podobné aj ja napísať..
4.10.2008 - 17:58
0

Orpheo

 

drísty: milý článok no nezabudnime poznamenať že keby zvolenu nezastrešili halu a nekúpili autobusík tak by mali tituli len 4...Zvolenská hlúposť a blavácka nečestnosť dokázať že sú dobrý kvôli kádru, ale len kvôli peniazom.
4.10.2008 - 21:08
0

tomo41 BLOG

 

zvolenská hlúposť zrpíčinila, že na rozdiel od "blavy" tie peniaze nemali..
5.10.2008 - 0:07
0

Orpheo

 

peniaze: keby bol Zv hlavné mesto tak by peniaze mal ... okrem toho Zvolen poskladá kvalitný káder aj bez veľkých peňazí...naopak slovaník by bez peňazí tipujem nevyhral ani len howno a nie majstrovský titul
5.10.2008 - 6:28
0

worth

 

No nechce sa mi pisat vlastny blog na tuto temu, ale hodim sem aspon svoj nazor. Je prinajmensom nevhodne, porovnavat manazersku pracu Krajciho a manazerov ostatnych klubov, kedze Bratislava ako hlavne mesto a najvacsie mesto, v ktorom su sustredene vsetky najdolezitejsie institucie ma obrovsku ekonomicku silu, ktora sa prejavi nielen v rozpocte klubu. Okrem toho je podporovany vplyvnymi ludmi /ved mu fandi aj nas ludovy prezident Gaspy /, co sa tiez prejavi. Cize tazko porovnat pracu manazera trebars z Kezmarku, ktory pracuje v diametralne odlisnych podmienkach... Napriklad Dukla relativne konkuruje Slovanu len preto, ze hraci hraju v dukle aj za mensie platy, pretoze za nu proste chcu hrat /ale kludne si priznam, ze nas manazment je horsi ako SBA, s manazovanim u nas vobec nie som spokojny/. Pracu Krajciho tym nechcem nejako znevazovat, aj pred jeho prichodom boli v Bratislave peniaze, skupovali sa tak isto hraci z ostatnych klubov, ale vysledky neboli. Takze mozme ho porovnavat z predoslym vedenim ako niekto vyssie spravne poznamenal alebo na zaklade inych kriterii ako je pocet ziskanych titulov, kedze na tituly ma SBA podla podmienok nastavenych v nasej krajine "predkupne pravo" a az ked daco "posere" je sanca na titul pre niekoho ineho. Opakujem, pracu Krajciho tym nechcem znevazovat, aj s peniazmi a hviezdami sa da prehravat, akurat ten nadpis moze niekoho pravom pichnut v zadku, kedze je vyhodnoteny najma na zaklade poctu ziskanych titulov. P.S.: Este mi to neda, nepripojit poznamku k tej lock-out sezone... Chalani /Gabo, Demo/ su uz trocha namysleni, maju silne sebavedomie /ked zarabas za rok tolko, co tvoji rodicia za cely zivot a kazdy sa ti pcha do zadku, tak ta to ovplyvni/ a podla mna, ked sa stretnu take hviezdy v jednej zostave, treba aby mali dobreho trenera, ktory muzstvo dokaze ukocirovat. Nas vtedy trenoval daky ozran, uz som aj zabudol jak sa volal a nemyslim, ze by mal potrebne schopnosti a autoritu... Teda zlyhanie manazmentu, krory nebol schopny k uzasnemu teamu doplnit aj dobreho trenera... Podla mna sme sa o ten titul pripravili sami. Samozrejme v tej dobe to bolo velmi emotivne a trebars to, ze Satan hral v SBA som niesol dost tazko, ale teraz po rokoch uz to tak urcite neberiem. Uff, to je vsetko
5.10.2008 - 9:07
0

SniperBA BLOG

 

no len by som teda určite spoemnul, čo ťu už bolo spomenuté a ty na to akosi zabúdaš... Krajči pracoval predtým v Trnave, takže určite vie, aké je to pracovať s mnešími financiami aké môže zohnať v BA, napriek tomu vtedy dokázal dotiahnuť do Trnavy Šatana....
5.10.2008 - 9:31
0

tomo41 BLOG

 

konečne aj príspevok na ktorý sa dá normálne regovať... lebo tie ostatne ufnukane hovdiny mi uz liezli na nervy.. takze.. ty tu argumentujes tym ze BA je hlavne mesto atd (nebudem to cele opakovat co si napisal).. ja ti odpoviem ako Maros Krajci odpovedal v internetovej diskusii na otazku podobneho charakteru.. treba si uvedomit ze kedze je BA hlavne mesto ludia maju kopec moznosti ako inka vyuzit volny cas teda ty si mozes vybrat ci na ten hokej pojdes ci nie.. a preto musi klub robit mnozstvo cinosti akymi prilaka luid na stadion, lebo plny stadion je dost dobry prijem pre klubovu pokladnicu.. dalej.. u ked tie peniaze slovan ma.. tak musi velmi dobre rozmysalt koho angazovat a koho nie.. pretoze vela hviezd v jednom time este nikdy neprinieslo ocakavany vysledok.. dufam ze ti moja odpoved stacila.. ak nie nemam problem pokracovat v diskusii..
5.10.2008 - 13:34
0

worth

 

odpoved aj pre snipera: Ja to beriem, ze je to umenie, viest taky velkoklub s vysokym rozpoctom, treba s tym rozpoctom aj vediet narabat. Ako pisem vyssie, aj v minulosti boli v Slovane peniaze, ale vysledky nie. Cize uznavam, ze Krajci je dobry manazer a mozno je aj naozaj ten najlepsi na slovensku. Myslim, ale ze to nemame ako objektivne zmerat a preto som reagoval na clanok. Nepacil sa mi ten jednoznacny nadpis a najma, ze bol zdovodneny v podstate tym, ze ma Maros 6 titulov. Je mi jasne, ze tie tituly neprisli len tak same od seba, ale musite obaja uznat, ze to manazovanie ma trocha lahsie ako ostatni v lige. Teda, nie ze by menej chodil do roboty ako ostatni, ale je prenho lahsie dosiahnut trebars na ten titul ako pre manazera mnou spomenuteho Kezmarku.

Ostatne spominane zasluhy, ako napriklad dotiahnutie Satana do Trnavy su urcite zaujimave /keby vyhral titul s Trnavou tak ani nepipnem /, ale ak mam suhlasit s tym, ze je Maros najlepsi manazer na Slovensku tak si chcem precitat obsiahlejsie a objektivnejsie dovody ako su s uvedene v clanku.

To je mozno namet pre niekoho kto ma na to cas, chut a schopnosti, zostavit clanok o manazeroch nasich klubov a ich uspechoch /koho komu vyfukli, koho kam dotiahli/. Ja teda poznam po mene iba Krajciho, Piovarciho a u nas je teraz tusim Hartmann /uvidime dokedy este/, takze by to bolo pre mna zaujimave.
5.10.2008 - 14:09
0

tomo41 BLOG

 

worth: myslim ze sa nikdy uplne nezhodneme.. ale beriem ze ty mas na vec iny pohlad.. stale tvrdim ze manazovanie Slovana je rovnako narocne ako inych klubov.. apon z mojho pohladu (skutocnu pravdu by nam snad vedeli povedat len samotni manazeri).. a na margo poznamky ze na slovane sa lahsie dosiahne manazerovi titul ako na slovane.. tak to je sice pravda.. len od kezmarku ten titul nikto necaka...

ano mas pravud.. je to dobry namet na blog.. ked budem mat volny cas a nikto ma nepredbehne tak sa o taky pokusim..
5.10.2008 - 16:51
0

jonathan

 

kriteria: ale ved manazer nehra hokej ..... co tu pleties jablka s hruskami .... ze kolko ma krajcir titulov ..... kde ste boli pred 11 rokmi predtym ako potreboval siroky preprat harvardske prachy a tam vlastne zacala slavna era slovanu ...
kriterium naplnenosti stadiona sice tiez nie je najobjektivnejsie ved schvalne ....
kolko krat bola pastikarena vypredana tuto sezonu ? nepocitajme tampu kde dobracisko najlepsi manazer na slovensku urcite listky sa rozdaval zadarmo .... asi by to dost blbo vyzeralo keby boli v hladisku volne miesta ....
5.10.2008 - 14:16
0

Pišta Hufnágel

 

ake hrusky s jablkami? aby si bol v pbraze tak aj manazerovo meno je na tom pohary, a tak isto ajten manazer dostava medailu, cize pretu je to uplne k veci s tymi titulmi. ja viem ze vas manazer vzivote na tom pohari meno mat nebude a to ta stve najviac. aha cize vy si uzivate 4 roky ked ste hrali po sebe vo finale a teraz ako mate byt najlepsi?
apropos co ste to dosiahli na tej medzinarodnej scene? jaaaj sak vy ani neviete vyhrat zapas v kvalifikacii na ligu majstrov
5.10.2008 - 17:18
0

Pišta Hufnágel

 

ja len pre doplnenie. a preco by nemal porovnavat krajciho s ostatnymi? minimalne s kosickym vedenim, je to uplne lahke. a ked sme pri tom ty si myslis z tie peniaze tu v ba rastu na stromoch? nie tiez treba o ne bojovat a to je ten rozdiel medzi krajcim a ostatnymi ze on tie peniaze dokaze ziskat a ide po ne kdezto ostatny cakaju kto im co da. a este slovan ako jediny klub dokaze/zal uspesne reprezentovat slovensku extraligu.
5.10.2008 - 17:13
0

Orpheo

 

sorry : to čo som písal predtým patrilo tebe len som nedal odpovedať ale písal som to normálne tak aby si vedel
6.10.2008 - 13:46
0

Orpheo

 

pišta hufnágel???: počuj pišta napríklad aj košice mám pocit v kontinentálnom poháry získali titul a to isté zvolen ktorý vyhral kontinentálny pohár pred pár rokmi...či to už nieje reprezentovanie slovenskej extraligy??? ako si pamätám tak ZV porazil vo finále eisbären berlín a to je pán klub, košice vyhrali nad Ufou a tá tiež nieje na zahodenie...takže tá posledná veta nebola moc vhodná..a ohľadom získavania peňazí..každý peniaze musí získavať ale jednoznačne blava to má najlahšie..
6.10.2008 - 13:36
0

Pišta Hufnágel

 

ano vyhrali kontinentalny pohar. a bal som sa ze prave toto sa vytiahne. ale kontinentalny pohar rokmi stracal na kvalite a este ten system akym sa hra je uplne o nicom to je sutaz pre tymi z francuzka, holandska talianska atd.....ale co dosiahli ostatne kluby v ehl, ss....?
a k tym peniazom, to ze tu v ba je najvatsi financni potencial je fakt. ale fakt je aj to ze krajci po tych peniazoch ide. preco myslis ze ma sponzorov zo zahranicia alebo z miest kde hra iny extraligovy klub?
6.10.2008 - 17:46
0

Orpheo

 

musel som : ja som ten kontinentálny musel vytiahnúť lebo aj to je dosiahnutý úspech a hájenie slovenskej extraligy no tak neviem či si nezahrajú v kontinentálnom aj lepšie tými rovno si mal napísať pre rumunské, estónske, luxemburgské a írske tými ja nevravím že po tých peniazoch nejde, ide, ale má v tom aj celkovo výpomoc mesta ktoré je isto bohaté..pproste v blave sa žije inak ako v iných mestách..ale zase chlap dobre ťahá za motúziky
6.10.2008 - 19:10
0

Pišta Hufnágel

 

ale ked uz spominas mesta tak slovan na rozdiel od inych tymov nedostava peniaze od mesta
ale ide mi hlavne o to ze krajci dokaze tie peniaze zobrat aj tam kde by mohli doma podporovat vlastny tym
6.10.2008 - 19:36
0

Orpheo

 

neviem: Ja sa zas nevyznám kto hrabe koľko od mesta..ale tak myslím že blava ako mesto má iné vymoženosti aj celkovo na zýskavanie financií aj celkovo iné meno v európe..veď je hlavné mesto..proste to sa nedá akto rozoberať každý povie svoje..ja však priznám že krajči je lepší než ten náš zvolenský
6.10.2008 - 20:59
0

tulen - kosice

 

ten kontinentálny pohár v tom čase: by som nespochybňoval ... najslabším účastníkom bol vlastne v tom čase kvôli finančným problémom dusseldorf ... myslím,že ambri a omsk také slabé neboli ... smutné nolo len to,kde sa to hralo ...
6.10.2008 - 19:50
0

Pišta Hufnágel

 

ja viem ze vtedy to bol este aspon ako tak zaujimavy pohar, ale na to naco narazam , je to ze motyka vystrelila ale potom nic
6.10.2008 - 20:14
0

Orpheo

 

na tie časy: v tých časoch bol kontinentál mocná súťaža to že juvyhrali slovenské tými zodvihlo na ich popularite a poukázali že slovensko je tiež Európskou hrozbou..správne súhlasím aj s tvojim príspevkom..možno teraz už kontinentálny nieje taký ako dakedy ale niekedy dávno bol
6.10.2008 - 21:00
0

imko6

 

..: neviem prečo , ale myslel som že počas vylukovej sezony sa DUKLA so SLOVANOM strela v semi nie v štvrť finale...

inak sa k tomuto radšej vyjadrovať nejdem

8.10.2008 - 8:05
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.

{{rotabanner=hp_diskusia_neprihlaseny,hp_diskusia_neprihlaseny2}}

Defender

Vlastná fotka Status: ok

Stručne o sebe: Pre Slovan som v živote obetoval veľa a ešte aj obetujem bez toho aby som si bol schopný tomu zabrániť. Ale je to jednoducho môj život, ktorý milujem aj keď sú chvíle, kedy by sme ho chceli nenávidieť. Ale to sa nedá! Moje srdce je belasé a bije pre Slovan!

 

Vek: 28 rokov 225 dní

Narodeniny: 13. Marec 1989

Mesto: Bratislava

ICQ: nemám lebo nie som in :)

WWW: ale email: jackob.astor@atlas.sk


Fanúšik Extraligového klubu:
HC Slovan Bratislava

Fanúšik NHL klubu: Boston Bruins

Obľúbený hráč(i): Marek Uram, Gaborik, Demitra, Hossa, Šatan, Višňa, Buddy, Bondra, Švehla, Kapuš, Hovi, Lažo, Dome


Dátum registrácie: 23.10.2006 18:17

Počet diskusných príspevkov:
1506 (vyhľadať)


Popularita: +4.96
Nepopularita: -4.91
Počet hodnotení: 60

Karma: 32.70%

Kratke spravy

+5 Super chalan... ;-) (MisinoPK)

+5 aa sused :D (Ori)

+5 pekne odpratanie kukiho (Sunkafit)

+5 Slovanistov moc nemusim, ale ty vyzeras byt ok, navyse mas zaujimave nazory a nehladis stale len na svojich (Pzm33)

+5 Za Slovan! (Tucetucet)

+5 ďakujem za ten link :) (Sedko NR)

+5 paradne blogy o slovane a zdrave nazory si zasluhuju aj viac ako +5 ale ked sa viac dat neda tak aspon takto davam palec hore ;) (Stojkovic)

+5 za toho Mareka Urama,dufam ze je tvoj oblubenec aj ked uz je u nas... (JA_98)

-5 Tvoj bezvýznamný názor ma absolútne nezaujíma. (MartinMartin)

+5 Sewas belasy =0) (Pepe#27)

+5 ako správny "defender" bráni záujmy belasých v diskusiách ... (Frantapriklep)

+5 CCCP +5 (Joey772)

+5 za Handzuša,pretože moc ľudí nechápe,že čo všetko tam rieši (Chuckyrage)

+5 ako vidim tie "smradlave" skalicke nemeistne hodnotenie,hned ti davam 5 sme preda slovahn a ten je všade doma! (Deividson.)

+5 chlapci dotoho (Cvikla )

-4 za gramatické chyby...už aby schválili pokuty za takéto hrubky... (Hellrider)

+5 vďaka a rád si prečítam súperové hodnotenie adúfajme že inokedy sa stretneme až vo finále (TVK)

-5 "Kua som najebaný ale štasný do pixe. som teraz dorazil zo Skalice a bolo super, sedlač sa nezmohla na nič iné len fuckerov nám ukazovali. a Chodili nám kradnúť vlajky a hlave tú kde bolo: Žigo, na piču ti dám!! tá ich iritovala, ale Fízli a SBS ich hned jebali preč. Kua to bol zápas. ako sme dali na 4:3 tak celá maštaľ bola ticho a Belasé chorále ovládili Skalicu. A na konci sa nám Mirko Lažo, ktorý dnes odohral parádny zzápas, aj uklonil a Saint nám všetkým ďakoval že sme spravili dobrú atmošku. Kua to bol výjazd a zápas. Chcem sa aj poďakovať verejním a mestkímk činiteľom že nás odprevadil až k autu." Ak sa taketo vyrazy toleruju tu na HP, tak je to veeelmi ubohe!!! (SI-SVK)

-5 Kua som najebaný ale štasný do pixe. som teraz dorazil zo Skalice a bolo super, sedlač sa nezmohla na nič iné len fuckerov nám ukazovali. a Chodili nám kradnúť vlajky a hlave tú kde bolo: Žigo, na piču ti dám!! tá ich iritovala, ale Fízli a SBS ich hned jebali preč. Kua to bol zápas. ako sme dali na 4:3 tak celá maštaľ bola ticho a Belasé chorále ovládili Skalicu. A na konci sa nám Mirko Lažo, ktorý dnes odohral parádny zzápas, aj uklonil a Saint nám všetkým ďakoval že sme spravili dobrú atmošku. Kua to bol výjazd a zápas. Chcem sa aj poďakovať verejním a mestkímk činiteľom že nás odprevadil až k autu. (Pepisek)

+5 Kto je priaznivcom bratislavských Majstrov, tak u mňa to má dobré. (Janoslovan)

-5 kuki kuk (Taxis)

+5 PACI SA:) (Kuki)

+5 vyborne prispevky s nadhladom (Mati19)

+5 ..ako hovoríš...Sme veľká Slovanistická rodina..:) (Great!)

+5 Martin & Slovan 4 ever :) (B.U.G.)

+5 no Gaborik +5 (Kubo)

+5 dobre blogy (Speedy23)

+5 vraciam (Janykeke)

+5 cmuk (Wpr)

+5 dobry blog! (Siso)

-5 skodosradostny (Ľuboš)

+5 Dobre informovany clovek presne ako ja :D (Chocholusik)

+5 GO PENS GO (Majco)

+5 pekne clanky v blog-och :-) (Jozko Dano)

+5 Pre Sovanistu vždy rád prispejem... (Tomo41)

+5 ..nadelím aj tebe.. (RhimeSBA)

+5 na sak ked sa tak pekne dotahujeme za tohtorocne Play off NHL a vyzera ze ty budes ten happy, tak nech sa paci. (JK77)

+5 Teba som este nehodnotil? (JackKE)

+5 +5 :) (Ruzombercan)

+5 dostatocne arogantny aby sa ku ABH pridal :) (Minson)

+5 Neviem prečo som ťa ešte nehodnotil.Nepozerám sa na to,či je niekto Slovanista,Trenčan či Košičan...Keď má rád niekto hokej,tak je to cítiť aj s jeho príspevkov.A na tebe som to postrehol (NKTS)

+5 Krajčí: Tak koľko? Paštinský: takých 20 000 by stačilo Krajčí: A spýtali si sa ich (rozhodcov) Paštinský: Hovoril som s nimi osobne Krajčí: Tak to je dobre, aby som zajtra nebol sklamaný Paštisnský: To nebudeš! Krajčí: A výsledok? Vieš ako nám na tom s Jurom záleží. Paštinský: Viem! A s výsledkom sa nechaj prekvapiť. bodujes :D (Vidlak)

+5 ako to ze som ta este nehodnotil ??? Ved ty si pohodak a takych ja mozem :D (Waldo71)

+5 aj ja ti davam +5 nemam preco ti nedat :D (Riques)

+5 si v pohode davam +5 (Tuner1000)

-5 0 (Samko46)

+5 :-) (Defender)

+5 v poho chlapik a este k tomu belasi nic ine ako +5 nemozem dat :D (Dracik_18)

+5 pohodový chlapík,s papagajom v avatari:D:D;) (Nyytymaki)

-5 Slovan fúúúúúúúúúúúúúúúj (Cundo12)

+5 ma dobre nazori tento Defender (Kiler)

+5 more vlajok a šálov, slovanista telom a dušou. (Ivanhoe)

+5 na zlepšenie karmy (Wildp)

+5 no že si mi spravil tú láskavosť a predsa belasí je belasí (2006)

+5 :)) (RICHI33)

+5 dobre prispevky na prilepsenie (Tomas15)

Vyberáme z blogov

Najnovšie komentáre k blogom

Najnovšie spoty mimo náš výber

HK NITRA
Dominikakesziova 7. Október 2017 15:10 (14)
Překvapující přestup ?
Johan-harju 10. September 2017 11:00 (30)
Kelly je v Edmontonu. Prosadí se do kádru Oilers ?
Johan-harju 10. September 2017 10:26 (26)
Chiasson se připojil k Washingtonu, uspěje ?
Johan-harju 10. September 2017 10:00 (27)
Kemp NHL : Dánsko
Johan-harju 10. September 2017 08:55 (26)
Francouzký zázrak : Amenale Rammel
Johan-harju 9. September 2017 21:02 (29)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 10:48 (31)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 00:46 (36)
Chicago : Podpis
Johan-harju 8. September 2017 16:17 (37)
Boston blízko dohody z Pastrňákem
Johan-harju 8. September 2017 16:06 (32)

Najčítanejšie blog spoty

HK NITRA (14)

Evysledky.com - live športové vysledky
Hokejportal.sk (v2.0) ISSN: 1336-6270 Vydavateľ: Offensive Europe s.r.o. - Všetky práva vyhradené.

GENERATED IN: 0.028794 seconds